Buscar este blog

Comence nova a ventura

Hola a tots,
 Esta és la primera entrada que escric en el blog.
Vull comptar-vos el començament d'esta nova aventura.
Portava cosa de tres anys fent coses de feltre per a casa en els meus ratets lliures.
 La idea de començar este projecte va sorgir gràcies a les mamis dels compis del meu fill. Un dia vaig estar cosint mentres esperava que el meu fill entrenara en el poliesportiu, estava fent el seu nom per a penjar-se'l en el quarto. Van començar totes a preguntar-me i com portava el bossa amb tots els trastos els vaig estar ensenyant que és el que feia. En eixe moment, quan totes em van enllacar dient-me que ho feia molt bé, va ser quan va sorgir tot, quan em van suggerir la idea de realitzar encàrrecs. Mai m'ho havia proposat, però va ser pensat i fet.
Des d'eixe dia han passat  sols tres setmanes!!!!! Jejejeje i ja em pareixen una eternitat!!! Està anant tot molt de pressa i millor del que pensava, així que estic molt molt sorpresa pel resultat que està tenint.

 Així que, per això, moltes gràcies a tots i totes els que creieu en mi!


 Besos

No hay comentarios:

Publicar un comentario